Storebror ser dig, men det är kanske det du vill

Måndag igen!

Söndagens Agendainslag om twittrande var väl så där. Det ledde dock fram till att jag inatt drömde om att det fanns vilda djur utanför mitt hus. Vilda djur som jag till varje pris skulle fotografera och lägga ut på nätet. Men hur jag än sprang från fönster till fönster försvann djuren runt hörnet. Till min stora förtret fick jag inga bilder och kunde inte visa alla vad jag upplevt. För vi vill ju så gärna dela med oss.

I bloggen igår delade jag med mig om träningsvärk. Tydligen råkade jag gilla mitt eget inlägg. Fy så osvenskt!

Det gjorde jag dock inte ostraffat!

Döm om min förvåning när jag fick mailet nedan från WordPress!

20140310-073316.jpg

Storebror ser mig, men det gör kanske ingenting?

Kommentera

