Carpe diem?

Drygt 6 timmars sömn per natt har varit normalt för mig under många år. Jag har varit både nattmänniska och morgonmänniska. En kombination som inte alltid är den bästa!

Under den gångna vintern har jag emellertid varit sanslöst kvällstrött. Har med glädje lagt mig vid tio och sovit närmare åtta timmar.

Med våren verkar dock mina normala sovvanor återvända. I natt blev det runt sex timmars sömn. Vaknade 5.58 och sedan dess har vi hunnit med att äta långfrukost med nyinköpta frallor, städa, tvätta och stryka. Nu mot centrum för att handla inför kvällens middag.

Hoppas jag inte somnar med näsan i lakritspannacottan!

Kommentera

